utorok 4. marca 2014

vyzeráme: inšpirovaná hviezdou / the look: inspired by star

Tento príspevok by sa tiež mohol volať "ukradni si štýl pre firemný bál" :D Na minulotýždňový firemný bál som sa nechala sa inšpirovať celkovou vizážou Mily Kunis z Golden Globes 2014. Samozrejme, na šaty od Gucci žiaľ ešte nemám, ale možno aj to raz príde. Nateraz iba takto. 
This post could be also named "steal the style for company Ball" :D I inspired myself by whole visage of Mila Kunis at Golden Globes 2014 for our company Ball that took place last week. Of course, I am not that rich to buy Gucci gown, but who knows, maybe one day. For now just like this.
šaty River Island, kabelka a topánky Lindex, náušnice BiJou Brigette / dress River Island, purse and shoes Lindex, earrings BiJou Brigette

Inšpirácia
Inspiration
Zdroj
Outfity prítomných veľmi rozoberať radšej nebudem, napriek umiernenému dress code-u sa našlo pár jednotlivcov, ktorí nie úplne vedia, čo sa na podobných akciách patrí (zahliadla som pár slečien v minišatách, mladého muža v tričku s potlačou a mám aj informácie z prvej ruky, že sa našiel aj niekto v rifliach - ale to je za mierou môjho pochopenia). Celkovo hodnotím ples pozitívne, organizátori sa snažili čo najviac ulahodiť všetkým, oceňujem.  Napriek tomu mám pocit, že pre mňa bola chyba tam ísť. Poznala som tam cca dvoch ľudí a keďže som taký malý asociál, nebolo mi tam dvakrát príjemne, aj keď som sa snažila svoje nepríjemné pocity vylepšiť dávkami alkoholu :D V každom prípade ďakujem Deniske za príjemnú spoločnosť.
I don't want to analyze outfits of people there very much. There were some people who don't really understand what is appropriate to wear for this kind of event despite restrained dress code (I saw several "ladies" in minidress, man in T-shirt with print and I also have firsthand information that someone wore jeans there - but that's beyond my understanding). Overall, I evaluate the Ball positively, organizers have tried as much as possible to please everyone, appreciate it. Nevertheless, I feel that for me was a mistake to go there. I knew about two people there, and since I'm a bit of a little asocial, I was not comfortable there, even though I tried to improve my discomfort with alcohol: D Of course, I need to thank Deniska for nice company.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára