streda 26. marca 2014

vyzeráme: sila kvetov / the look: flower power

Asi som prišla na to, prečo mám toľko oblečenia s motívom kvetov. Keď nemôže čierna, tak mi silu dodávajú kvety :D A občas to aj zaberá. A to som si nikdy nemyslela, že by som mohla nosiť oranžovú. Ale tieto šaty........
I think I figured it out, why I have so many clothes with flower print. When there is no black, there are flowers to give me strength :D And it's really working sometimes. I really didn't think I should wear orange :D But this dress........
šaty a opasok second hand, topánky www.ModCloth.com, kabelka od Škublovičky, pančuchy Tchibo, okuliare H&M, hodinky New Yorker / dress and belt second hand, shoes www.ModCloth.com, handbag from Škublovička, tights Tchibo, sunglasses H&M, watch New Yorker









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára