pondelok 19. mája 2014

šikovné ručičky: biely mak / diy: white poppy

Nie som práve expert na projetky typu "urob si sám", ale občas to chytí aj mňa. Rada sa obklopujem kvetmi. Nie vždy sú k dispozícii živé (myslím rezané kvety, črepníkové kvety a ja nevytvrárajú práve symbiózu - moja orchidea by o tom vedela narozprávať :D) A tak celkom logicky, jedným z mojich posledných pokusov boli kvetinky - biely mak.
I am not much of an expert for "do it yourself" projects, but sometimes I like it. I like being surrounded by flowers. There are not always "live" ones available (I mean cut flowers, there is not much symbiosis between potted flowers and me - my orchid could speak about it :D) So logically, one of my last try was flowers - white poppy.

Materiál:
biele košíčky na muffiny
čierny krepový papier
drôt
nožnice
lepiaca páska

Material:
white muffin cups 
black crepe paper 
wire 
scissors
tape

Vzala som dva košíčky na muffiny a trochu som ich roztiahla. Z krepového papiera som odstrihla cca 2-3cm kúsok (vystačilo mi to na 2 kvety).
I took two cups for muffins and I have stretched them a bit. I cut a piece about 2-3 cm of crepe paper (for 2 flowers).

Roztiahnuté košíčky som preložila napoly a ešte raz napoly. Vzniknuté rohy som zastrihla do oblúka, aby som vytvorila lupene. 
I folded stretched cups half and half again. I trim corners, so I created petals.

Krepový papier som nastrihala asi 1-1,5 cm zárezmi pár mm od seba.
I cut about 1 to 1.5 cm incisions few mm apart from piece of crepe paper I prepared before.

Takto nastrihaný krepový papier som zatočila okolo drôtu nenastrihanou stranou, zalepila som lepiacou páskou. Nastrihanú stranu som roztiahla, aby som vytvorila nasledujúce:
I swam crepe paper around the wire with uncut side, and I taped it. I stretched out cut side, so I created the following:

Do stredu pripravených košíčkov som urobila malé zárezy v tvare X, aby som tadiaľ mohla prepchať stred kvetu. Zaistila som drôtom a lepiacou páskou.
I cut little X into the middle of paper cups so I could put the middle flower piece trough it. I stretched it out with wire and tape.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára