utorok 20. mája 2014

vyzeráme: čínska princezná / the look: princess of china

Kedysi, keď niekto bežal 
Niekto utiekol rýchlo, ako to len šlo 
Musím ísť, musím ísť! 

Kedysi sme sa rozpadli 
Držíš v ruke dve polovice môjho srdca 

Kedysi dávno sme jasne zhoreli
Teraz jediné, čo robíme, je boj 
Stále a stále..
A ďalej a ďalej a ďalej.. 

Kedysi dávno na rovnakej strane
Kedysi dávno na rovnakej strane, v rovnakej hre 
A prečo si musel odísť, musel odísť a zahasiť môj plameň 

Mohla som byť princezná, mohol si byť kráľom 
Mohli sme mať hrad, a nosiť prsteň 
Ale nie, nechal si ma ísť 

Ukradol si moju hviezdu 

Pretože si mi naozaj ublížil 
Pretože si mi naozaj ublížil 

Once upon a time somebody ran
Somebody ran away saying fast as I can
I've got to go, I've got to go!!!

Once upon a time we fell apart
You're holding in your hands the two halves of my heart

Once upon a time, we burned bright
Now all we ever seem to do is fight
On and on..
And on and on and on..

Once upon a time on the same side
Once upon a time on the same side, in the same game
And why'd you have to go, have to go and throw water on my flame

I could've been a princess, you'd be a king
Could've had a castle, and worn a ring
But no, you let me go

You stole my star

Cause you really hurt me
Cause you really hurt me
Text / Lyrics: Coldplay & Rihanna - Princess of China










šaty Fashion Days, opasok a kabelka second hand, pančuchy Tchibo, balerínky F&F, hodinky New Yorker
dress Fashion Days, belt and handbag second hand, tights Tchibo, ballerina flats F&F, watch New Yorker





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára