streda 14. mája 2014

vyzeráme: dievčatá neplačú / the look: girls don't cry

Konečne je to vonku. Nasilu, ale predsa. Bude to takto lepšie. Mne bude lepšie. Asi. Čo je zvláštne? Ešte som neplakala. Na jednej strane som to tak trošku čakala, ale v kútiku duše som stále tak trošku dúfala. Moja smola. Ale vďaka za kamarátky (a kamarátov), ktorí ma vždy podržia nad vodou, lebo ináč nechcem ani pomyslieť, čo by som vystrojila.
Ale hlavne? Dievčatá neplačú.
It's finally outside. Forced, but it's there. It'll be better this way. I'll be better. Maybe. What is weird? I didn't cry yet. On one side I kind of expected it, but I was still hoping a little bit in the back down. My bad. But I'm really thankful for my friends (both girls & boys) for being there for me in bad times, because I won't even think about what I could have done.
But mostly? Girls don't cry.









tričko a rifle Mango, balerínky second hand, kardigán H&M, náramky Cropp Town & darček, náučnice Cropp Town, hodinky River Island
top & jeans Mango, ballerina flats second hand, cardigan H&M, bracelets Cropp Town & gift, earrings Cropp Town, watch River Island





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára