sobota 17. mája 2014

vyzeráme: mladá a krásna / the look: young & beautiful

Viem, že nie som až taká stará, ani ešte staro nevyzerám, občas mi ale trošku "prepína", teda zneistiem a sama seba sa tak pýtam, ako asi budem vyzerať, o pár rokov. Bude sa na mňa dať pozerať? Budem mať ešte u niekoho šancu?
I know, I am not that old, and I don't even look that old, bud sometimes it drives me a bit crazy thinking how will I look in few year. Will I be worth looking at? Will I ever have a chance with someone?










top bonprix, sukňa second hand, pančuchy C&A, koženka Orsay, kabelka Pimkie, topánky F&F, okuliare H&M, hodinky New Yorker, náramok darček
top bonprix, skirt second hand, tights C&A, leather jacket Orsay, handbag Pimkie, shoes F&F, sunglasses H&M, watch New Yorker, bracelet gift





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára