pondelok 16. júna 2014

šikovné ručičky: prerobená čelenka s kvetmi / diy: flower headband re-work

Viem, že toto nie je úplne zo súdka "šikovné ručičky", je to iba taká prerábka. Objednala som si minule (tuším to bolo z New Look) čelenku s kvetinkami. Bola to taká tá čelenka na gumičku. Samozrejme, ako väčšina čeleniek na gumičku, aj táto mi bola malá :( (veľká hlava, žeby aj veľa rozumu??) ale kvetinky boli také krásne, tak som sa s tým rozhodla "vybabrať". 
I know, this is not much of a diy, it's just a little re-work. I ordered (I believe it was from New Look) a flower headband. It was a rubber headband. But, as always, this one was small for me :( (big head, plenty brain??) but flowers were so pretty, to I decide to outmaneuvered it a bit.

Potrebovala som:
kvetinovú čelenku
obyčajnú plastovú čelenku (Tesco)
nožnice
lepiacu pištoľ

I required:
flower rubber headband
plastic headband (Tesco)
scissors
glue gun

Gumu som z čelenky odstrihla.
I cut the rugger from the headband.

Priložila som kvetiny k plastovej čelenke približne tak, ako by som chcela, aby výsledok vyzeral.
I inclosed the flowers into plastic headband approximately there where I wanted it to be at the end.

Lepiacou pištoľou som naniesla lepidlo na plastovú čelenku.
I added glue on the plastic headband using glue gun.

Rýchlo som priložila kvetiny a pritlačila.
I inclosed flowers on it quickly and pushed.

Nechala som lepidlo zaschnúť.
I let the glue dry.

top New Yorker, sukňa Lace Affair, sandále ModCloth / top New Yorker, skirt Lace Affair, sandals ModCloth





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára