utorok 24. júna 2014

vyzeráme: chorá a unavená / the look: sick & tired

Chorá a unavená. Tieto dve slová práve vystihujú moje pocity. Doľahla na mňa choroba (ďakujem ti klimatizácia :( ), zastupujem kolegyňu, tak mám práce až nad hlavu (včera som pracovala až do štvrtej rána), zase mám v hlave zmätok a som neskutočne vyčerpaná. Dúfam, že to takto bude už iba pár dní a potom sa nad tým už iba pousmejem.
Sick and tired. These two words best describe my feelings right now. I am sick (thank you AC :( ), I am covering for my colleague, so I am pretty busy (I worked till 4am yesterday), I have a mess in my head again and I am so exhausted. I hope this will take just few more days and I will only laugh about it.







Video: YouTube

top F&F, rifle Orsay, balerínky topankovo.sk, kabelka od Škublovičky, hodinky Cropp Town, náušnice darček od Emeše
top F&F, jeans Orsay, ballerina flats topankovo.sk, handbag from Škublovička, watch Cropp Town, earrings gift from Emeše





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára