pondelok 30. júna 2014

vyzeráme: (dosiahnuť na) východ slnka / the look: (reach up for the) sunrise

Tento víkend bol akýsi nepodarený. Stále chorá, nevládna, iba som sa tak povaľovala, ležala na posteli, pozerala filmy, ktoré som prerúšala prestávkami na svoje myšlienky. Včera noci som potom nemohla zaspať. Nesmierne unavená som sa pred polnocou rozhodla ísť spať. Ani oka som nemohla zažmúriť asi do piatej. Zlé, veľmi zlé. Nespavosť ma bolela, plakala som. Môžem iba dúfať, že dnes to bude iné a nebudem sa zase dotýkať slnka pri východe.
This weekend was awful. Still sick, helpless, just laying in bed all day, watching movies I interrupted with breaks for my thoughts. Exceedingly tired, I tried to go sleep before midnight. I couldn't even close my eyes till 5am. Bad, very bad. Insomnia hurt me, I cried. I can only hope tonight it's going to be different and I will not reach up for the sunrise again.






tielko H&M, džegínsy New Look, bunda Asos, kabelka Cropp Town, topánky z Poľska, okuliare Elle, hodinky River Island, náušnice a náramok darček
top H&M, jeggins New Look, denim jacket Asos, handbag Cropp Town, shoes from Poland, sunglasses Elle, watch River Island, earrings & bracelet gift



Video: YouTube






2 komentáre:

  1. Je mi ľúto, že sa ti víkend nepodaril :(
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť