sobota 26. júla 2014

vyzeráme: hlupáčik / the look: silly boy

Práve tak rozmýšľam, či som sa niekedy cítila fakt hlúpo. Kvôli niekomu.. Niečomu.. Čo som urobila, neurobila, chcela, nechcela urobiť, mala, nemala urobiť..  Možno by som konečne mala otvoriť oči.. Len čo ak zistím niečo, čo som nechcela??
I am just wondering, if I felt really silly sometimes. Because of somebody.. Something.. What I have done, or haven't, what I wanted or didn't want to do, what I should, or shouldn't have done.. I should probably open my eyes finally.. But what if I find out something I didn't want to??



top a sako F&F, rifle Orsay, kabelka Cropp Town, sandále Deichmann, náušnice Koton, okuliare Elle
top & blazer F&F, jeans Orsay, handbag Cropp Town, sandals Deichmann, earrings Koton, sunglasses Elle



Video: YouTube





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára