pondelok, 7. júla 2014

vyzeráme: kríza?!? / the look: crisis?!?

Pozná to asi každý. Mám akúsi krízu osobnosti. Mám pocit, že iba stagnujem a nič, čo robím, nestojí za to. Dokonca mám pocit, že aj tento blog je len stratou času. Áno, vytvorila som ho ako akýsi svoj "denník", ale teraz jednoducho neviem, či to má ešte zmysel. Mám pocit, že môj "štýl" sa nikomu nepáči, nie žeby na tom nejako záležalo. Aj tak sa vždy budem obliekať, ako ja chcem, podľa toho, ako sa zobudím, ako mám chuť a náladu sa obliecť.
Ach jaj, asi potrebujem poriadne objať :(
I believe everybody knows it. I have some kind of personality crisis. I feel like I am stagnating and nothing I do is worth it. I also feel like this blog is just a waste of time. Yes, I created it as some kind of my "diary", but I just don't know now if it has any sense anymore. I feel like nobody likes my "style", not that it matters much. I will always wear what I want, depending on how I wake up in the morning, how I feel it and like it.
Ohh, I need a huge hug :(










šaty a opasok second hand, kabelka Pimkie, balerínky z Poľska, náušnice C&A, kvet do vlasov H&M, kardigán Koton, okuliare River Island
dress and belt second hand, handbag Pimkie, ballerina flats from Poland, earrings C&A, hair flower H&M, cardigan Koton, sunglasses River Island





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára