piatok 18. júla 2014

vyzeráme: ty a ja (nikto na svete) / the look: you and i (nobody in the world)

Posledných pár (precitlivelých) dní mi behá po rozume dookola len pár piesní (Coldplay - Green Eyes, Chris Isaac - Wicked Game, Lana Del Rey - Sad Girl, Guns N Roses - Don't Cry, a tak podobne) Ale dnes. Dnes som natrafila na jednu z podobného súdka a predsa trošku inú. Inú v tom, akú mi dodala energiu, sebavedomie, možno aj trošku radosti do života. Neskutočné. Jedna pieseň a čo dokáže. John Legend je veľký pán! Vie, čo žena potrebuje počuť. Klaniam sa a ostávam s pozdravom!
I have few songs in my head last few (sensitive) days (Coldplay - Green Eyes, Chris Isaac - Wicked Game, Lana Del Rey - Sad Girl, Guns N Roses - Don't Cry, etc) But today. Today I fell in one similar song, but still a bit different. Different in a way the song gave me energy, self-confidence, maybe also joy for life. Unbelievable. One song and what could it do. John Legend is a great man! He knows, what a woman need to hear. I adore and regards!








top Mango, sukňa second hand, kabelka a okuliare H&M, balerínky Lindex, koženka Orsay, hodinky Cropp Town
top Mango, skirt second hand, handbag & sunglasses H&M, ballerina flats Lindex, leather jacket Orsay, watch Cropp Town


Video: YouTube









2 komentáre:

  1. Fakt krásna sukňa. Takú nejakú hľadám aj ja, ale nemám na ňu šťastie :(

    Zuzka rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, túto a ešte niekoľko ďalších podobných mám zo second handov.. Tak poradiť môžem asi len pevné nervy a šťastnú ruku..
      Taktiež ďakujem za pozvanie do giveaway, výhra vyzerá veľmi lákavo :)

      Odstrániť