utorok 30. septembra 2014

šikovné ručičky: čipka vládne svetu / diy: lace dominates the world

Kým dostanem povolenie od všetkých pridať pár fotiek z dovolenky, pridávam jeden príspevoček na odľahčenie, zo sekcie šikovných ručičiek :D
Ok, možno to tým názvom trošku preháňam, ale čipka je aj tak niečo úžasné. A môže byť použitá všade. Od spodnej bielizne, cez topy, šaty, sukne a dokonca aj na kabelkách. Tak som si jednu "vylepšila" aj ja.
While I receive permission to post some pics from vacation from everybody, I am adding one small diy post :D
Ok, I may have over-reacted when I was thinkig about the name of this post, but lace is something awesome. It could be used everywhere. From lingerie, thru tops, dresses, skirts, even on handbags. And here is how I "improved" one of mine.

Potrebovala som:
kabelka, ktorú som chcela zmeniť
čipka
ihla a niť
nožnice

I needed: 
handbag I wanted to change 
lace 
needle and thread 
scissors

Moja kabelka bola originálne celá flitrovaná. Takže najskôr som všetky flitre odpárala (a trvalo mi to nekonečne dlho).
Originally, the handbag had sequins all over it. So at first I had to take them all off (it took me very long time).

Potom som si nastrihala čipku podľa potreby.
Then I cut the lace to pieces I needed.


A nakoniec som čipku prišila na kabelku po každom kraji čipky.
And finally, I sew the lace to the handbag on each edge of the lace.


A takto nejako to vyzerá v outfite :D
And this is how it looks in an outfit :D


top H&M, sukňa New Yorker, sandála Camaieau, hodinky Cropp Town, okuliare River Island, kabelka darček + diy
top H&M, skirt New Yorker, sandals Camaieau, watch Cropp Town, sunglasses River Island, handbag gifr  + diy





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára