štvrtok 25. septembra 2014

vyzeráme: späť do života / the look: back to life

Zase mi to všetko trvá. Z Turecka sme sa vrátili už v piatok (bolo parádne!! - pár fotiek sa objaví v niektorom z nasledujúcich príspevkov ;) ), ale k blogu som sa konečne dostala až dnes. Hádam mi bude odpustené, že je to kvôli tomu, že cez víkend sme si ešte boli zatancovať na svadbe v Trenčíne. A taktiež po návrate do práce ma očakávala nemilá kopa roboty :( Tento návrat do reality mi taktiež neprospel zdravotne, ostala som prechladnutá, takže mi všetko trvá ešte dlhšie. Ale už žiadne "výhovorky", som tu a tak poďme na to.
Everything takes me a while again. We came back from Turkey last Friday (it was awesome!! - there will be few pics in some of folowing posts ;) ), but I didn't really have a time for my blog till today. I hope I will be forgiven, since it's because we were on a wedding at weekend. And also a huge amount of work waited on me after my return :( Returning to reality also didn't work well for my health, I've got a cold, so everything takes mi bit longer. But no more "excuses", I am here, so let's rock'n'roll.







šaty New Look, sandále Camaieau, kabelka Asos, okuliare F&F, náušnice C&A, hodinky New Look, vejár Čína
dress New Look, sandals Camaieau, handbag Asos, sunglasses F&F, earrings C&A, watch New Look, fan China



Video: YouTube






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára