utorok 14. októbra 2014

varíme, pečieme: bolonské cannelloni / cooking, baking: cannelloni bolognese

Aby sa nepovedalo, že nevarím (no v poslednej dobe sa nejdem pretrhnúť, ale mám svoje dôvody). Takže tuto je ďalšia variácia mojich obľúbených bolonských cestovín.

Not to be said that I am not cooking (well, I am actually not cooking much lately, but I have my reasons). So here it goes, another variation of my favorite pasta bolognese.

Bolonské cannelloni / Cannelloni bolognese

cannelloni
mleté mäso
cibuľa
soľ
čierne korenie
bazalka
olej
paradajkové pyré
mini-mozzarella

cannelloni 
minced meat 
onions 
salt 
black pepper 
basil 
oil 
tomato puree 
mini-mozzarella


Na oleji som opražila najemno nakrájanú cibuľku.
I fried finely chopped onion on oil.

Potom som pridala mleté mäso, opražila zo všetkých strán. Osolila a okorenila som. Pridala som paradajkové pyré. Nakoniec som pridala bazalku.
Then I added minced meat, fried it from each side. I added salt and pepper. Then I added tomato puree and basil at the end.

Spodok plechu som pokryla omáčkou. 
I put the sauce on the bottom of a baking tin.

Ďalej som omáčku s mäsom dala do každej cannelloni a naukladala som na plech. Zvyšok omáčky som dala na vrch.
Then I put meat sauce into each cannelloni and put it on the tin. I put the rest of the sauce on the top.

Na vrch som naukladala mini-mozzarellu.
I put mini-mozzarella on the top.

Piekla som vo vopred vyhriatej rúre (cca 180°C) asi 30 minút.
I baked it in preheated oven (approx. 180°C) for about 30 minues.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára