nedeľa 14. decembra 2014

šikovné ručičky: kartónový stromček / diy: cardboard xmas tree

Prvýkrát po niekoľkých rokoch mám z príchodu Vianoc taký iný pocit. Lepší. Je to tak, ja sa na Vianoce normálne teším :D Možno je to tým, že nákupné centrá nevyvesili svoju výzdobu a mobilné spoločnosti nepredvádzajú svoje vianočné reklamy už od začiatku októbra. Alebo áno, iba som si to nevšimla kvôli niečomu inému? Kto vie? Ale mám radosť, to je hlavné.
Moja izba v podnájme je taká menšia, tak klasický vianočný stromček neprichádza do úvahy, ale prečo to nevyriešiť ináč?

I have some different, strange feeling from becoming Xmas for the first time in few years. Better one. It's true, I am really looking forward to Xmas :D It may be caused becasue all malls didn't put their decorations on and telecommunication companies are not showing their Xmas commercials since the beginning of October. Or are they and I didn't notice because of something else? Who knows? But I am so happy now and that's the point!
My room I rented is so little, so classic Xmas tree is out of the question, but why not to think a bit differently?


Kartónový stromček / Cardboard Xmas Tree

kartón
vianočné ozdoby
lepiaca pištoľ
organza
nožnice

cardboard
xmas decorations
glue gun
organza
scissors


Z kartónu som vystrihla tvar stromčeka.
I cut a tree shape out of a cartboard.


Na zadnú stranu som prilepila zvyšné kúsky lepenky, aby bol stromček pevnejší.
I sticked cut offs at the back side of the thee to make it more solid.


Stromček som obalila organzou, aby bolo aj krajšie pozadie (pri presvitajúcich miestach), ktorú som prispinkovala.
I pinned organza on the tree to make a better looking background (in shining through places).


Pomocou lepiacej pištole som poprilepovala ozdoby. Nakoniec som prilepila reťaz na miesta, kde najviac presvitalo pozadie.
I sticked decorations on the tree using glue gun. I put the chain at the end to places that was mostly shining through.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára