štvrtok 11. decembra 2014

vyzeráme: vyskúšaj ma, my to dokážeme / the look: try me, i know we can make it

Posledné dni sú ako na hojdačke. Chvíľku úplná pohoda, striedaná melanchóliou, meniacou sa na jemnú (až silnejšiu) depresiu a naopak. Som z toho nervózna. Obávam sa, že čoskoro ochorejem. Opäť ma ťaží niekoľko vecí, ktoré by sa konečne mohli vyriešiť. A k tomu všetkému je už skoro polovica decembra a ja samozrejme nemám ešte ani len jediný vianočný darček :( Nervozita stúpa. Hádam to do konca týždňa ešte dáko dobehnem. Naštastie som si nezabudla aspoň kúpiť lístok na vlak domov.

Last few days are like on a rollercoaster. Complete comfort changed to melancholy, then to fine (to harder) depression and vice versa. I am nervous because of it. I am affraid this will make me sick soon. I have some trouble in my mind again, hoping to be solved soon. And of course, it's mid-December already and I don't have any x-mas presents yet :( My nervosity is rising. Hopefully, I will be able to make it by the end of this week. At last I didn't forget to buy a train ticket to home fortunately.





šaty F&F, kabelka H&M, čižmy AliExpress, pančuchy Tchibo, kabátik second hand
dress F&F, handbag H&M, boots AliExpress, tights Tchibo, coat second hand



Video: YouTube








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára