pondelok 23. februára 2015

druhé blogovýročie (pečieme: malinové brownies) / second blogoversary (baking: raspberry brownies)

Ani by som neverila, ako rýchlo to zbehlo a už je tu ten deň. Tento môj blog dnes oslavuje 2 roky!! Waau!! Neviem, čo povedať. Oslávme to koláčikom!!

I would not believe it, because it took like second and here it is. Here's the day. It's my blog's 2nd blogoversary today!! Woow!! I simply don't know what to say. Let's celebrate it with a brownie!!

Malinové brownies / Raspberry brownies


200 g horkej čokolády
100 g mliečnej čokolády
250 g masla
400 g hnedého cukru
4 veľké vajcia
140 g špaldovej polohrubej múky
50g kakaa
200g malín

200 g dark chocolate
100 g milk chocolate
250 g butter
400 g brown sugar
4 large eggs
140 g spelled flour ·
50 g cocoa
200 g raspberries


Čokoládu, maslo a cukor som nad parným kúpeľom za občasného miešania nechala roztopiť.
I put the chocolate, butter and sugar in a pan and gently melted, stirring occasionally.




Nechala som vychladnúť. Postupne som do zmesi po jednom primiešavala vajcia.
I stired the eggs, one by one, into the melted chocolate mixture. 


Potom som primiešala múku s kakaom.
Then I stirred in the flour with cocoa.



Nakoniec som pridala maliny.
At the end I added raspberries.



Zmes som rozdelila do košíčkov na muffiny (ale cesto sa môže piecť aj ako koláč v menšom plechu).
I put the mixture into muffin paper cups (but could be also baked as whole brownie in smaller tin).


Piekla som cca 30 minút vo vopred vyhriatej rúre (cca 180°C).
I baked it for about 30 minutes in preheated oven (approx. 180°C).








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára