nedeľa 15. marca 2015

varíme: medovo-škoricová čína / cooking: honey-cinnamon chinese

Nazvať jedno "čínou" je také všeobecné, ale také naše (slovenské). Táto moja je dnes pre zmenu na sladko. Žiadna raketová veda a je to hotové raz-dva a naje sa z toho niekoľko veľkých jedákov ;)

To call some food "chinese" is very general, but it's ours (slovak). This recipe is for sweet chinese. It's no rocket science and it's all done very quickly and it fills few gourmands ;)


Medovo-škoricová Čína / Honey-Cinnamon Chinese


1/2 kg bravčového pleca
mrazená čínska zeleninová zmes
sójová omáčka
med
škorica
olej
2 vajcia
solamyl
trocha vody

1/2 kg pork shoulder
Chinese frozen mixed vegetables
soy sauce
honey
cinnamon
oil
2 eggs
corn starch
little water


Mäso som nakrájala na kocky a v miske premiešala so Solamylom a vajcami.
I cut the meat into cubes and mixed with the corn starch and eggs in a bowl.


V inej miske som zmiešala sójovú omáčku, škoricu a med.
I stirred soy sauce, cinnamon and honey in another bowl.


Mäso som opražila na oleji a vybrala z hlbokej panvice (woku).
I roasted the meat on oil and put it out from the wok.


V tej istej panvici/woku som opražila zeleninovú zmes.
I fried the vegetable mix in the same wok.


Opraženú zeleninu som poliala pripravenou marinádou.
I pured the prepared marinade on fried vegetables.


Nakoniec som do panvice/woku vrátila mäso, podliala som trochou vody a nechala som dusiť asi pol hodinu. Podávala som s ryžou.
Finally, I returned the meat into the wok, added a little water and I let it stew for about 30 minutes. I served it with rice.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára