nedeľa 8. marca 2015

všetko najlepšie k (mojím) narodeninám / happy birthday to you (me)

Včera som mala narodeniny. 10-te výročie 18-tky :D Vraj na to nevyzerám (aspoň tety predavačky sa ma stále pýtajú, či už som mala 18, keď si kupujem alkohol :D). Nuž, želám si, nech mi mladý vzhľad vydrží čo najdlhšie, nech veľa jem a nepriberám a svetový mier. :)

It was my birthday yesterday. 10th anniversary of being 18 :D I am being said I doesn't appear to be so "old" (at least saleswomen ask me if I was 18 when I am buying alcohol very often :D). Well, I wish to look young as long as possible, to eat a lot and not gain weigh and World peace. :)











šaty Vero Moda, svetrík F&F, čižmy Deichmann, kabelka aliexpress.com, nadkolienky, klobúk a okuliare H&M, stužka ako opasok second hand
dress Vero Moda, sweater F&F, boots Deichmann, handbag aliexpress.com, knee socks, hat and sunglasses H&M, bow as a belt second hand










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára