utorok 28. apríla 2015

vyzeráme: budem čakať / the look: i'll be waiting

Leniviem si. Opäť raz :D Pomôže, ak si poviem, že sa polepším? Budem písať príspevky častejšie? Určite nie. Na moju obranu, objavila som seriál "Hru o Tróny". Návykové. Takmer celý víkend som nevytrčila päty z domu. Asi preto už pomaly končím štvrtú sériu :D A celkom ma teší, že už konečne viem, o čom to všetci hovoria, na čo tak všetci túžobne niekoľko mesiacov čakajú. Ale našťastie pre mňa, ja som pripravená čakať. Rovnako ako na pokračovanie seriálov "Sherlock", "Hannibal". Rovnako ako na pokračovanie môjho života.

I am being lazy. Once again :D Will it help me, if I say that I'm amending? That I will write my posts more often? Not at all. For my defense, I found out the charm of "Game of Thrones" series. Addictive. I was not able to leave the flat almost whole weekend. Maybe that's why I am finishing fourth series now :D But I am glad I finally know what was everybody talking about and what's everybody expecting for months. Luckily for me, I am ready to wait. As well as for sequel of series: "Sherlock" & "Hannibal". As well as for sequel of my life.





tunika second hand, legíny zoot.cz (Vero Moda), kabelka zoot.cz (LYDC), čižmy Cropp Town, sveter a okuliare F&F, náušnice H&M, hodinky a opasok New Look
tunic second hand, leggings zoot.cz (Vero Moda), handbag zoot.cz (LYDC), boots Cropp Town, sweater and sunglasses F&F, earrings H&M, watch and belt New Look









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára