pondelok 11. mája 2015

pečieme: lievance z 2 ingrediencií / baking: 2 ingredient pancakes

Som fanynkou pečenia a varenia (óóó áno, žienka domáca, kto by to bol povedal :D). Pečenia ale viac (žiaľ ešte nemám dosť odvarené). V poslednej dobe som sa veľmi nerealizovala. Mám svoje dôvody, ale sľubujem, že keď sa presťahujem, bude aspoň jedno pečenie týždenne (a vopred sa ospravedlňujem svojim kolegom, kamarátom a súrodencom, že im budem kaziť figúry takto pred plavkovou sezonou, ale to ja z lásky :D). Preto teraz pridám jeden rýchly fit recept (žeby som si ním takto vpred pýtala odpustenie??? aké nehanebné :D :D)

I am fan of baking and cooking (oh yes, housewife, who would tell :D). However, I may be more into baking (I didn't cook enough yet). I didn't realize myself lately. I have my reasons, but I promise there will be at least one baking a week when I move (and I apologize in advance to my colleagues, friends and siblings for destroying thier figures before summer, but it's from love :D). That's why I am now adding one quick fit recipe (am I asking for forgiveness in advance like this??? soo shameless :D :D)


Lievance z 2 ingrediencí / 2 ingredient pancakes

2 banány
2-4 vajcia
kokosový olej na vyprážanie


2 bananas
2-4 eggs
coconut oil for frying



V miske som rozmpučila banány.

I mashed bananas in a bowl.


Potom som primiešala vajcia.

I stirred in eggs.


Kokosový olej som dala na vyhriatu panvicu. Na každý lievanec som potrebovala 2 PL zmesi. Vyprážala som z oboch strán, kým lievance neboli zlatisté.

I put a coconut oil on preheated pan. I needed about 2 tbsp of mixture. I fried it from both sides till the pancakes was golden.


To bolo rýchle, že? (Môžu sa jesť len tak, alebo aj s ďalším ovocím, ocukrované alebo s džemom).

That was quick, right? (You can eat those just like that, or with some other fruit, sprinkled with powdered sugar or with jam).








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára