sobota 30. mája 2015

kuchyňa: majonézový šalát z čínskych rezancov / kitchen: mayo salad from chineese noodles

Už asi vieme, že nie vždy varím len samé zdravé veci, ale občas sa aj odviažem. Nemyslím si totiž, že je úplne zdravé si odopierať. Som síce zástancom zdravého štýlu a fandím tomu, ale človek by si občas mal dopriať aj niečo iné, na čo má chuť (verím, že je to preto, že si telo "pýta", čo mu chýba - tak ako keď malé deti olizujú steny, lebo im chýba vápnik ;)

It is know, that I don't cook just healthy food, but I get crazy sometimes. I don't think it is really healthy to deny food. I am a fan of healthy lifestyle, but I also believe that we need to afford also some other food we're "missing" (I believe it's because our body is "asking for" what it's missing - I think it's almost the same like when children lick the wall, because he's/she's missing calcium ;)


Majonézový šalát z čínskych rezancov / Mayo salad from chineese noodles


2 čínske rezancové polievky (Vifon)
mrazená zelenina podľa chuti - ja som použila mrkvu s hráškom
1 stredná cibuľa
šunka - ja som použila morčaciu
1 menší pohár zaváraných uhoriek
1-2 biele jogurty
1 majonéza

2 packs of chineese noodle soup (Vifon)
1 pack of frozen vegetables - I used carrot with peas
1 middle size onion
ham - I used turkey ham
1 smaller jar of pickles
1-2 white yogurts
1 mayo


Rezance som nalámala do misy.

I broke the noodles into a bowl.


Pridala som korenie, ktoré bolo v balíčku.

I also added the spice from the pack.


Všetky ostatné ingrediencie som nakrájala na malé kocky.

I cut all other ingredients into small cubes.


Všetko som to zmiešala.

I mixed it all toghether.


Mrazenú zeleninu som jemne povarila vo vode, kým bola zelenina mäkká.

I boiled the frozen vegetables in water till the vegetables soften.


Pridala som jogurt a majonézu. Premiešala som a dala som do chladničky na noc odstáť, aby rezance zmäkkli.

I added yogurt and mayo. I mixed it well and put into the fridge for night for noodles to soften.





Podávala som vyprážaným rezňnom.

I served it with fried schnitzel.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára