pondelok 29. júna 2015

kuchyňa: avokádové tortily / kitchen: avocado tortillas

Nemám nič proti vegerariánom/vegánom/či iným -ánom. Ak sa takto niekto rozhodne žiť, nevadí mi to a rešpektujem to. Čo však z duše nenávidim, je keď ma niekto chce silou-mocou presviedčať, že to ich je lepšie a podobne (a to nielen čo sa jedla týka, ale o tom sa tu nebudem teraz rozčuľovať). Mäso nemusím mať každý deň, ale nenechám si ho nikdy vziať. Rešpektujem ja vás, prosím rešpektujte aj vy mňa. 
Ale v podstate som dnes nechcela až takto hejtersky, tak to teraz snáď trošku obrátim. Na mojich potulkách internetom som naďabila na jeden recept, v ktorom je okrem iného avokádo, ktoré milujem. Neodolala som a veruže to bola pochúťka.

I am not against vegetarians/vegans/or other -ans. If they decided to live like this, I don't mind it and I respect it. What I hate from the bottom of my heart is, when is somebody trying to persuade me their way of eating is better or so (well this applies not only to eating, but that's not what I am trying to say here). I don't have to have meat everyday, but I will never give it up. I respect you, so please respect me in return.
I didn't want this post to be so "hateful", so now I will hopefully reverse this. I found this wonderful recipe with avocado (I love very much) on my internet wanderings. I couldn't resist it and it was sooooo delicious.


Avokádové tortily / Avocado tortillas

1 avokádo
1/2 šalátovej uhorky
kúsok syra Feta
soľ
olivový olej
tortilové placky

1 avocado
1/2 salad cucumber
small piece of Feta cheese
salt
olive oil
tortillas


Avokádo som rozdelila na polovicu, vybrala som kôstku a lyžičkou som vydlabla vnútro. Nakrájala som na kocky. Uhorku som olúpala a tiež nakrájala na kocky. Dala do misky.

I cut avocado in half, picked the pit and peeled the avocado with a tablespoon. I peeled the cucumber. I cut both avocado and cucumber into small cubes and put it into a bowl.


Jemne som pokvapkala olejom a trošku som osolila (soľ je dobrovoľná). Pridala som rozdrobenú Fetu.

I covered it lightly with olive oil and I sprinkled it a bit with salt (salt is optional). Then I added crumbled Feta.


Premiešala som.

I mixed it well together.


Naukladala som zmes doprostred tortily a preložila som. (Lepšie by bolo, ak by som predtým tortilu trošku nasucho opiekla na panvici, ale tento krok som kvôli nedostatku času preskočila.)

I put the mixture into the center of the tortilla and rolled it up. (It would be better if I browned the tortillas on dry pan, but I skipped this step due to lack of time.)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára