nedeľa 21. júna 2015

šatník: chcem to takto / closet: i want it that way

Volajte ma "lenivá gazdiná". Moje najčastejšie pôsobisko v poslednej dobe (okrem kuchyne), je moja posteľ. Ako som sľúbila, vypekám a vyváram skoro viac ako v regulárnej pekárni /cukrárni / reštaurácii. Samozrejme všetko pekne časom popridávam aj tu na blog. Ale pomaličky, véééľmi pomaličky, lebo sa mi fakt nechce. Na "letnú únavu" asi neuhrám :D, tak dajme tomu, som iba našla svoje nové najšťastnejšie miestečko a hlavne: "Chcem to takto!" ;)

You can call me: "lazy housewife". My most common place to be lately (not counting kitchen), is my bed. As promised, I bake and cook more than in regular bakery /patisserie /restaurant. I will post it all here, of course. But not now, it will take me some time, because I am toooooooo lazy to do it right away. I don't think I can call it "summer fever" :D, so let's just say I found my new luckiest place to be and mainly: "I want it that way!: ;)





šaty second hand, košeľa Lindex, topánky F&F, kabelka Asos?, okuliare, náušnice a pančuchy H&M, hodinky New Look
dress second hand, blouse Lindex, shoes F&F, handbag Asos?, sunglasses, earrings and tights H&M, watch New Look



Video: YouTube






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára