sobota 18. júla 2015

kuchyňa: mrkvovo-makový koláč bez múky / kitchen: carrot-poppy cake without flour

Nebudem to tu dnes veľmi obkecávať. Dnes úplne zdravo, lebo veď treba dať dole pizza-bejby (rozumej bruško :D).

I will be short here today. So, today it will be all healthy, because we need to get rid of the pizza-baby (understand belly :D)


Mrkvovo-makový koláč bez múky / Carrot-poppy cake without flour

4-5 ks mrkvy
1/2 hrnčeka mletého maku
1 PL medu
3 PL oleja
3 vajcia
2 banány

4-5 carrots
1/2 cup of ground poppy seeds
1 tbsp of honey
3 tbsp of oil
3 eggs
2 bananas


Banány som popučila vidličkou.

I smashed bananas with fork.


V inej miske som vymiešala vajcia, olej a med dopenista.

I mixed eggs with oil and honey in other bowl.



Zmes som pridala k banánu.

I added the mixture to banana.


V inej miske som zmiešala nastrúhanú mrkvu s mletým makom.

In separate bowl I mixed grated carrot with ground poppy seeds.



Potom som to všetko zmiešala dokopy.

Then I mixed it alltogether.


Cesto som vyliala do vymasteného pekáča.

I poured the dough into oiled baking pan.


Piekla som vo vopred vyhriatej rúre (cca 160°C) asi 40 minút.

I baked it in preheated oven (approx. 160°C) for about 40 minutes.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára