sobota 4. júla 2015

šatník: nočné volanie / closet: nightcall

Znova som prechladnutá. Moje "predpovede" sa prekvapivo plnia. Takže idem asi radšej písať o tom, ako vyhrám milión alebo ako budem veľa jesť a aj tak schudnem na bruchu :D. Aj keď tá prvá možnosť sa mi teraz zdá byť reálnejšia :D. Ale to asi len preto, že sa mi teraz veľmi ťažko hľadá energia čo i len na toto písanie. A najsmutnejšie je, že ma kopla múza a už mám zpísanú celú A5 úlohami, ktoré by som tento víkend chcela splniť (ale naozaj naozaj by som chcela, len nevládzem :( ). Už to vidím, ako sa mi podarí nájsť a dať dokopy posledné kúsky energie až niekedy v noci :D :D. Ešteže som nočný tvor :D

I've got a cold. My "predictions" are surprisingly becoming true. I think I am going to write about how I win a million or how I will eat a lot and still lose weight on my belly :D. Now I think the first option is more real :D. But that may be just because I am now at low energy - it's hard to even write this post. And the saddest thing is my muse kicked me and I have a whole A5 "to do list" of things I would like to do this weekend (now I really really want to do, but I am just too weak :( ). I can already see it - I will be able to put last pieces of my energy together somewtimes at night :D :D. Good thing is I am a night creature :D







šaty Vero Moda, kardigán z Poľska, topánky ModCloth, kabelka F&F, opasok second hand, pančuchy Lindex
dress Vero Moda, cardigan from Poland, shoes ModCloth, handbag F&F, belt second hand, tights Lindex










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára