štvrtok 8. októbra 2015

kuchyňa: keksíky z 3 ingrediencií (zdravé) / kitchen: 3 ingredient cookies (healthy)

Dlhšie tu nebol žiaden recept. Tak začnime zľahka a myslím to doslovne. Keksíky z 3 ingrediencií by pre dnes mali stačiť :D (och a ešte sú aj zdravé :D :D :D)

I didn't post any recipe lately. So I guess I should start easily and I mean it. 3 ingredient cookies should be enough for today :D (oh and those are also healthy :D :D :D)



Ingrediencie:
ovsené vločky
2 banány
tmavá čokoláda (nasekaná na malé kúsky, prípadne originál čoko-kúsky)

Ingredients:
oatmeal
2 bananas
dark chocolate (cut into pieces, or original choco-pieces)



Banány som popučila vidličkou, pridala som toľko ovsených vločiek, kým nevzniklo tuhšie cesto. Pridala som čokoládové kúsky podľa chuti.

I mashed bananas with a fork, I added so much oatmeal it created almost solid dough. Then I added chocolate.


Lyžicou som vytvorila hrudky a poukladala ich na plech na papier na pečenie.

I used spoon to create small cookies, then I put them on a baking tin on baking paper.


Piekla som vo vyhriatej rúre (cca 180°C) asi 30 minút.

I baked the cookies in preheated oven (approx. 180°C) for about 30 minutes.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára