nedeľa 18. októbra 2015

šatník: jesenné lístie / closet: autumn leaves

Skoro som zabudla, že mám celkom rada jeseň. Jasné, človek zase nevie, ako sa má obliecť, lebo si počasie robí, čo chce a nebaví ma sa pod tými x-vrstvami potiť v autobuse (a čo to len bude v zime) :D :D :D Ale tie farby? Úžas!
A ďalší bonus? Blíži sa moja obľúbená "opúšťacia" párty :D :D Už mám skoro pripravený kostým, len posledné úpravy, doplnky, make-up nácvik. Bude k tomu potrebný aj návrat k ryšavej farbe - ale to tak najskôr o týždeň, takže môžno ešte stihnem nejaké to fotenie s ružovými (ku ktorým sa ale určite ešte vrátim, ale to tak najskôr po sviatkoch doma :D :D :D)

I almost forgot I kind of like Autumn. Of course, you don't know what to wear because the weather is doing what it wants and I don't like to be sweating under those x-layers in bus (I don't want to even imagine how it will be during Winter) :D :D :D But those colors? Awesome!
And another bonus? It's almost time for my annual "wtf" party :D :D I almost have my costume prepared. It needs just few more details, accessories, make-up rehersal. I will need to return to be redhead - but I still have a week or so to do that, so I may still do some pink-hair photoshoot (but I will definitely return to pink again, but that will be maybe after I return from holidays at home :D :D :D)


 






blúzka a sukňa second hand, kabelka zoot.cz, balerínky F&F, náušnice a okuliare H&M, hodinky New Look

blouse & skirt second hand, handbag zoot.cz, shoes F&F, earrings & sunglasses H&M, watch New Look








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára