nedeľa 4. októbra 2015

šatník: skúsiť / closet: try

Ospravedlňujem sa (hlavne sama sebe), že nie som schopná nájsť si chvíľku a "vytlačiť" zo seba pár riadkov, ktoré mi zvyčajne pomáhajú vyrovnať sa so životom. Posledný týždeň bol príšerný a to neprikrášľujem. Dnes je prvý deň, kedy sa naozaj cítim oddýchnutá. Vďaka Bohu za nedele, ale chcelo by to ešte jeden deň medzi nedeľou a pondelkom :D 
Ale aby som nebola iba negatívna, pred pár dňami som urobila taký pokus. Zafarbila som si vlasy na ružovo :D Moje pocity? Najskôr mi to prišlo ako super nápad. Ale keď som to poprvýkrát uvidela, trošku som to oľutovala a nechcela som celý víkend ani výjsť medzi ľudí (asi to bolo aj tou pretrvajúcou depresiou, ale keď som sa dívala do zrkadla, dookola som si len opakovala: "Tak ty už fakt nevieš, ako v tvojom veku ešte zaujať!! :D)
Po prvých, prevažne pozitívnych (asi nik nemal to srdce povedať mi, že to vyzerám naprd :D) reakciách (aj keď jedna postaršia pani prechádzajúc okolo mňa vykríkla: "Ježisi!!"), som sa s tou ružovou už celkom spriatelila. Prišla som na to, že môžem byť oblečená v mojej obľúbenej čiernej od hlavy po päty a nemusím si vyčítať, že je to až príliš smutné :D
Nanešťastie som toho takto nestihla veľa pofotiť, všetko sú to len "o-zrkadlovky" na mojom instagrame :D Stále mám v zálohe ešte zopár fotiek outfitov z čias mojej aktálne ryšavej éry (ktoré pravdepodobne použijem v najbližsích príspevkoch). Ale aby to neboli len kecy, tak som ako malú názornú ukažku len pri tejto príležitosti pred chvíľkou "spichla na kolene" týchto pár "vysoko umeleckých" záberov :D :D :D

I apologize (mostly to myself), that I'm unable to find a moment to "push out" few rows that usually help me deal with life. Last week was horrible and I'm not exaggerating. Today is the first day I feel really relaxed. Thanks God for Sundays, even if there still shoould be another day between Sunday and Monday :D
But not to be just negative, I made an experiment few days ago. I colored my hair pink :D My feelings? I thought it would be a great idea at first. But when I saw it for the first time, I kind of regreted it and I didn't even go out all weekend (it may somehow be caused by my lasting depresion, but when I looked into the mirror, I just kept saying: "You really don't know how to interest somebody at your age!!" :D)
After several positive (I guess nobody had a heart to tell me I look awfull :D) reactions (one elderly lady screamed: "Jesus!!" when passing by me), I kind of befriended it. I realized I can wear my favorite black like from the top to the botom and I don't have to consider it too sad :D
Unfortunately, I didn't have much time to take pics with my new hair, but there are several "mirror" pics at my instagram :D I still have several pics of outfits from my current ginger era (that I will probably show in next few posts). But for this post not to be just about talking, I made few "highly artistic" pics for illustration few minutes ago :D :D :D











blúzka New Look, pančuchy trh, čižmy H&M, šortky - gaťky z Miletičky
blouse New Look, tights market, boots H&M, shorts - panties from Miletička










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára