pondelok 21. decembra 2015

šatník: dievča so zlomeným srdcom / closet: broken hearted girl

Prekvapivo sa tohto roku teším na Vianoce už skoro celý december (žeby to bolo tým, že nepozerám telku a tak mi zovšadiaľ nenútia "vianočnú náladu" už v septembri + aby som nekrivdila aj nákupným centrám, počkali s výzdobou až do decembra :D). Preto mi je aj trošku ľúto, že dnes na trošku takú smutnejšiu tému, ale asi to potrebujem trošku dostať von. 
Kde začať? Ryan Gossling mi zlomil srdce - haha :D No dobre a teraz vážne.
Čas na malé vyznanie. Som sama. Sama cca už celé veky (no dobre, len roky). Prečo? Dôvodov/domnienok by sa našlo viacero - som sama, lebo mi to vyhovuje - som sama, lebo sa hanbím - som sama, lebo si myslím, že už som stará zaľúbiť sa.. Ale jediný dôvod, ktorý dáva zmysel mne? Karma :D Mám pocit, že som musela narobiť toľko zlého, že mi do cesty posiela iba samých komplikovaných srdcolámačov. A pravdu povediac, už to nedávam, nevládzem..

Surprisingly, I am looking forward to Xmas fot almost whole December this year (it may be caused by me not watching TV, so they're not forcing me into "Xmas mood" since September + malls waited with decorations till December :D). That's why I am bit sorry that I am about to scoop into bit sadder theme, but I kinda need it to get out.
Where to start? Ryan Gossling broke my heart - LOL :D Ok, now seriously.
Time for little confession. I am alone. Alone for ages (ok, years). Why? There can be million reasons/assumptions - I am alone because it suits me - I am alone because I am shy - I am alone because I am too old to fall in love again.. But the only reason that makes sense to me? Karma :D I feel I may have done some really bad things, so karma is sending me just complicated heartbreakers. And honestly, I cannot take it anymore..







top Modcloth.com, jeggings NewLook.com, kozačky H&M, mikina Vero Moda cez zoot.sk, okuliare F&F

top Modcloth.com, jeggings NewLook.com, boots H&M, hoodie Vero Moda via zoot.sk, sunglasses F&F










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára