pondelok 22. apríla 2013

momenty: ďalší víkend v poprade v "skratke"

Strávila som ďalší víkend doma v Poprade. Málo času, veľa zážitkov. Prišli sme len v piatok v noci, teda v sobotu skoro ráno (niečo krátko pred jednou) a vstávali sme už o pol siedmej, lebo sme sa chystali na trhy do Poľska (Nowy Targ).
V skratke: semafory pre chodcov i cyklistov, dve lampy = dvaja vtáci, porcia, z ktorej sa najedli dvaja ľudia, hlinené sošky, značky na plot, hrochy a zubre, typické poľské domy, apartmány, nové topánky a šaty.

Boli sme unavení, ako už dávno nie, krásne sa oddychovalo pri kozube.

Ale hlavnou udalosťou, kvôli ktorej sme merali tú ďalekú cestu, boli tatove narodeniny. Môj darček:

Keďže som sa už dávno nevidela s kamarátkou Monikou, bolo treba trošku si to vynahradiť, vzala som so sebou aj švagrinku Nikušku a sestru Maťku (dúfam, že ma nezožerie ani jedna z nich, že som tu dala fotku s nimi :D), veď nemáme veľa príležitostí takto pekne spolu ;) A trošku sme sa rozšupli :D

Najväčšou hviezdou bola samozrejme Lily

Ale ani Brad sa nedal zahanbiť (aj keď sa bojí fotoaparátu)

Mali sme na rozlúčkový nedeľný obed grilované kuracie prsia zapečené s broskyňou, šunkou a syrom s pečenými zemiakmi. 

V nedeľu konečne vykuklo slnko. A my s ním.

Aaaaa mamkina najväčšia záľuba - kvietky

Pred odchodom sme sa ešte naposledy rozlúčili s Tatrami.

Cesta späť do Bratislavy nám trvala 4 a pol hodiny (s nejakými prestávkami ;) ), tak bol aj čas na blbosti :D

A večer som ešte stihla aj jeden malý projekt (ku ktorému ma inšpirovala Škublovička)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára