pondelok 22. apríla 2013

varíme: karí kura s ananásom

Keďže cez víkend som sa nemohla veľmi realizovať vo varení, musela som si "obed" do práce pripraviť dnes. Samozrejme, keď čas tlačí, treba byť rýchly a improvizovať. Našla som v špajzke ananás, zadala do google kuracie prsia, ananás a hneď medzi prvými odkazmi som našla recept na Karí kura s ananásom. Trošku som ho pozmenila podľa toho, čo som mala/nemala v špajzke/chladničke.

Karí kura s ananásom

2 kuracie prsia
ananás z konzervy
karí
hladká múka
kyselina citrónová potravinárska
olivový olej
cibuľa
biele korenie
soľ
voda

Nadrobno nakrájanú cibuľku som opiekla na oleji, pridala na rezance pokrájané kuracie prsia, opražila zo všetkých strán, osolila, pridala karí, podliala vodou a nechala dusiť. Po asi 10 minútach som pridala ananás aj so šťavou a nechala ďalej dusiť asi 15-20 minút. Dochutila som kyselinou citrónovou, bielym korením, a ešte trošku soľou. V pohári vody som rozmiešala asi 1 PL hladkej múky a vliala do hrnca (môže sa použiť aj smotana s múkou). Nechala som ešte asi 5-7 minút. Ako prílohu som dala ryžu.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára