streda 22. mája 2013

príspevok číslo 100!! vyzeráme: kino - Veľký Gatsby

Utorok večer som ešte predýchala, že odvoz z práce domov meškal pol hodinu, ale že sme šli do Starého Mesta cez Raču, no skoro som sa neudržala. Ale.. Síce som musela vstávať skôr, aby som prišla do práce skôr (aby som logicky mohla odísť skôr), ale keď som držala v rukách tie lístky. Konečne prišiel ten deň. Veľký Gatsby.. 

Nechcem rozoberať dej, jednak som nečítala knihu a na druhej strane, film sa ešte len začal premietať a kopec ľudí sa naň chystá a nechcem prezrádzať niečo, čo by som nemala.. Ale film sa mi páčil, šaty, šperky, páni v oblekoch, to čakanie stálo za to.. Páčila sa mi myšlienka (teda dúfam, že som to správne pochopila :D): Netreba sa upínať na minulosť, tú už nezopakujeme a ak sa o to aj tak snažíme, nemusíme si potom všimnúť, že už svoje sny dávno prežívame..



blúzka Koton, nohavice a okuliare H&M, svetrík, kabelka a topánky second hand, hodinky darček, bižutéria Cropp Town, Lilly & atď
plus kabátik Debenhams



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára