štvrtok 14. novembra 2013

potulky a kúsok šťastia / wanderings & a little piece of luck

Zajtra sa vraciam do Bratislavy. Neviem, či sa viac teším, alebo mi je z toho naprd. Teraz som preč, od svojich problémov, od reality, od života. Ale niektoré veci (alebo ľudia) mi už dosť chýbajú.
Šla som sa prejsť, nech si to v hlave poupratujem, ale jediné, na čo som dokázala myslieť, aké sú tie Tatry krásne a ako ma už bolia pľúca z toľkého čerstvého vzduchu. Našla som aj "kúsok šťastia", tak sa hádam "trošku nalepí" (len nie doslovne :D :D :D) No nič to, zajtra som späť, aby som mohla myslieť na problémy ;)
I am going back to Bratislava tomorrow. I don't know, if I am excited, or if I feel like a shit about it. Now I am gone, from my problems, from reality, from life. But I miss some things (or people) a lot.
I went for a walk to clean up my mind, but the only thing I could think about was how beautifull High Tatras are and how my loungs hurt from all the fresh air. I also found "a little piece of luck", so I hope I caught some (not literally :D :D :D) Never mind, tomorrow I am back, to think of all my issues ;)
slzička dojatia (alebo ako moje oči reagujú na studený vzduch) / tear of emotion (or how my eyes react when the air is cold)
potulníčka / wanderer
moja základná škola / my elementary school
cestou do starej časti / on my way to old part
to by boli fotky, keby som so sebou mala aj statív / those pictures if I had a tripod with me

tomu vravím okno / this is what I call a window
kostol Sv. Juraja (pred pár rokmi ho navštívila aj kráľovná Alžbeta) / Saint George church (queen Elisabeth visited it several years ago)
stará Sp. Sobota po renovácii / old Sp. Sobota after renovation
námestie v starej Sp. Sobote / old Sp. Sobota square
stará Sp. Sobota / old Sp. Sobota
moje Tatry / my Tatras
kúsok šťastia / a little piece of luck
samo / selfie
slnko stoj / sun, please don't go
Velička / Velicky Stream
čarovná chalúpka? / magic cottage?
zamilované padáky / parachutes in love 
miesto zvané domov / a place called home




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára