utorok 3. júna 2014

vyzeráme: inšpiračné suchoty / the look: inspirational drought

Zase raz, inšpiračné suchoty (niežeby som niekedy dávala silno hlboké príspevky :D) Ale tak celkovo. Asi by som mala do života zaviesť nejakú novinku. Pár týždňov dozadu som narazila na výzvu: 100happydays.com. Myšlienka sa mi pozdáva, ale napriek všetkému neverím, že dokážem byť šťastná 100 dní za sebou. Aj keď, za pokus so stojí. Chrobáka som si do hlavy nasadila, už len sa trošku vyhecovať, že to dám :D Uvidíme o pár dní.
Once again, inspirational drought (not that my posts are any deep :D) But overall. I should bring something new into my life. I found a challenge: 100happydays.com few weeks ago. I like the thought, despite that I am not sure I can be happy 100 days in a row. However, I believe it is worth trying. I put the thought into my brain, so now I need a little kick to do it :D Will see in few days.






top a kabelka Cropp Town, sveter second hand, rifle Zara, balerínky F&F, mašľa a prsteň H&M, náušnice Koton, hodinky River Island, náramky darček
top & handbag Cropp Town, sweater second hand, jeans Zara, ballerina flats F&F, bow & ring H&M, earrings Koton, watch River Island, bracelets gift





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára