nedeľa 26. októbra 2014

pečieme: zapekané morčacie prsia s ananásom / baking: baked turkey breasts with pineapple

Celkom mi dochádzajú nápady, čo sa týka varenia a pečenia. Teda hlavne čo sa toho varenia týka. U pečenia je to trošku iné, nápadov by bolo, ale možnosti na realizáciu sa strácajú. Svet je zase hore nohami a ja sa nechcem iba sťažovať ;) Veď ono to zase príde. Všetko príde, keď to budem najmenej čakať.

I am kind of out of ideas when it comes to cooking and baking. Well, mostly whan it comes to cooking. It's bit different with baking. I have so many ideas, but not much of an options for realization. The World is upside down again, but I don't want just complain ;) It will come again. Everything will come when I won't expect it.


Zapekané morčacie prsia s ananásom / Baked turkey breasts with pineapple

morčacie prsia (teda jedno vcelku :D)
ananás
plátokový syr
cibuľa
soľ a korenie
zázvor
olej

turkey breasts (just one piece :D)
pineapple
sliced cheese
onion
salt & pepper
ginger
oil

Morčacie prsia som nakrájala na väčšie kusy.
I cut turkey breast into bigger pieces.

Osolila som a okorenila, pridala som zázvor.
I salted and spiced it witch pepper and ginger.

Opražila som na oleji zo všetkých strán.
I fried it on oil from each side.

Vložila som do zapekacej misy. Na vrch som poukladala na kolieska nakrájanú cibuľu a ananás.
I put it in a baking bowl. On the top I put onion cut on circles and pineapple.

Celé som to prikryla plátkovým syrom.
I covered it all with sliced cheese.

Piekla som vo vopred vyhriater rúre (cca 200°C) asi 30-40 minút.
I baked it in preheated oven (cca 200°C) for about 30-40minutes.

Ako prílohu som použila zemiakovú kašu.
I used mashed potatoes as a side dish.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára