nedeľa 17. marca 2013

nakupujeme: (po)narodeniny a návrat do mladosti

Dnes to bude taký článok, dalo by sa povedať, o chválení. Víkend ešte neskončil, ale stihla som toho doteraz už neúrekom. Včera som vstávala dosť skoro na to, že bola sobota. Ale musela som, aby som dala peniažky veľkému bratovi, ktorý mi šiel pre nový počítač. Úplne je že parádny, ani som nedúfala a na ten Windows 8 si hádam dáko zvyknem.

Nasledovali "raňajky šapmiónov" :D Gruntová kávička a Carte D'or jahodová zmrzlinka.
A tuto sú moje úlovky:Potom som sa mala stretnúť s kamarátkou Luckou, dohodli sme sa na nákupoch. Samozrejme som opäť raz „zodrala“ kreditku :D Ale veď čo, treba si vedieť urobiť radosť.

Veľká kabela bola v pláne (ostatné už menej, ale povedala som si, veď k narodeninám si treba dožičiť, veď sú len raz za rok; Cropp Town za 34,99€)



Jednoduché sivé tielko, so vzorom srdiečka (aktuálne sa mi dosť páči táto „mentolová“ farba, Cropp Town za 4,99€)

Náhrdelníky (čierny z Camaieu za 4,97€ a farebný z Cropp Town za 5,99€)

Navštívila som aj DM, ale tam som si kúpila iba pár hovadín, za zmienku stojí asi len tento L'oréal Hot Curl (sprej na kučery - aktivuje sa teplom - kulmou/fénom, za 3,69€).

A trošku som sa rozšupla v Marks  & Spencer. Okrem vína pre Džejn (spolubývajúcu) k narodeninám, som kúpila jedno aj pre seba (Pinot Grigo Blush - Umbria 5,79€). Tiež moje obľúbené cukríky (2x balíček po 1,59€), mydlá (3ks za 5,99€) a hydratačné mlieko na ruky a telo s voňou levandule (4,49€).



Po tomto náročnom nakupovaní (tie tašky boli príšerne ťažké :D) sme si skočili do Kolkovne na veľké a malé „pivko“ (veľké je v Kolkovni litrové :D).
Po príchode domov ma čakal plný byt báb, Džejn totiž zorganizovala „Ladies night out“ a neviem akým zázrakom (asi za to môžu tie pivká a pár Jamesonov :D) som sa dala prehovoriť ísť na študentskú diskotéku. Bol to ako výlet do mladosti a myslím, že stačilo :D  Ach..

Taktiež som dostala dodatočný darček k narodeninám od švagrinky: ružovú sviečku a darček, ktorý som tajne chcela – ťapku (ploskačku) a to v krásnej krabičke.

Dnes som bola tak trošku (dosť) mimo. Ale dohodla som sa, že si dnes pojdem sadnúť s Tererkou. Musím uznať, že to bol veľmi príjemný večer, padlo mi to vhod. Ďakujem!! :)

A aby som nezabudla, moje nové vlasy. Bude aj fotka, len sa musím dať dokopy po ťažkej včerajšej noci, aby to fotoaparát vydržal :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára