sobota 23. marca 2013

varíme, pečieme: staré dobré časy (nedeľný obed)

Klasická nedeľa, spomienky na klasický nedeľný obed. Kuracia polievka, pečené kurča s ryžou, plnkou a kompótom a poobede koláčik k filmu. A čo keď je dnes sobota? :D :D Dáme si iba to pečené kurča s ryžou, plnkou a kompótom (a ešte sa možno nájde aj dáky ten koláčik).

Moje pečené stehienka
Z kurčaťa som si vždy vybrala stehno a tak som sa rozhodla upiecť iba kuracie stehná. Len tak jednoducho, umyla som ich, osolila, opaprikovala, okorenila a ochilliovala :D Dala som to na pekáč, podliala vodou a piekla pri najväčšej teplote zakryté alobalom. Po asi 45 minútach som odkryla a nechala ešte 10 minút.

Keďže som nemala celé kura, plnku som upiekla osobitne.

Plnka
6 rožkov, mlieko, 5 vajec, soľ, korenie, chilli, cibuľa, kuracie pečienky

Rožky som nakrájala na kolieska, dala do misky a zaliala mliekom. Na oleji som opiekla cibuľku a pridala som nakrájané pečienky, okorenila som ich a opiekla z každej strany. K rožkom som pridala žĺtky, pečienky, okorenila som a nakoniec som pridala sneh z bielkov. Piekla som asi 15-20 minút.

Celé som to podávala s ryžou (používam sáčkovú, obyčajnú nemám čas strážiť) a domácim slivkovým kompótom.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára