štvrtok 14. marca 2013

nakupujeme: už je to tu, naša dlho očakávaná...

... výplata. Myslím, že na dnešný deň nás čakalo viacero. Konečne, ťažko zarobené peniažky. Dobrý pocit z ocenenia vykonanej práce.

Ráno som vstávala opäť raz skoro, tréning číslo 4. Neviem, ako to dopadne nabudúce, nemôžem si pomôcť, ale už mi to asi začína ísť (alebo to mohla byť aj náhoda, vďaka zvláštnej konštalácii hviezd, zmene počasia alebo je len niečo vo vzduchu). V každom prípade, mala som dnes zo seba dobrý pocit a to si samozrejme zaslúži odmeniť.

Samozrejme príležitosť na seba nenechala čakať, Škublička chcela "podporu" do DM a Katka si odniesla nádielku. Kúpila som si, okrem iného, novú farbu na vlasy. Nazvime to experiment. Už dlhšie hľadám ten správny odtieň (naposledy, keď som konečne našla ten pravý, prestali ho vyrábať, tak si aktuálne miešam 2 blond odtiene, ale stále to nie je úplne ono :( ).
vľavo Blond zlatá, vpravo Svetlá blond
V poslednej dobe sa mi ale začali páčiť odtiene tak trochu do ryšava (ale nie červené, iba ako taká mrkvička). A keď som zbadala tento odtieň od Garnier, tak som si povedala, že veď prečo nie.
Zlatá piesková blond
Mixnem to tými svojimi 2 blond odtieňmi, ktoré mám ešte odložené (dúfam, že docielim svetlejšiu variantu mrkvičkovej, obyčajne totiž farby chytajú tmavšie ako na obrázkoch a ja veľmi nechcem tmavé vlasy).
zľava Blond zlatá, Zlatá piesková blond, Svetlá blond
Ale tak, mladí sme len raz, treba skúšať, kým sa nájdeme.
Takže v piatok večer bude večerom experimentov, dúfam, že to neoľutujem a nebudem hneď v sobotu ráno utekať do drogérie. :D Držím si palce..


Aktualizácia (20.03.2013): Už to dlhšie avizujem, tak je asi na čase. Neviem popísať výslednú farbu, s určitosťou viem len povedať, že to nie je to, čo som chcela :( Snáď nabudúce. Nemám síce zatiaľ žiadnu dobrú fotku, ale aspoň pre ukážku.

Ďalšia aktualizácia:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára