streda 1. mája 2013

varíme: prvomájové kuracie prsia na cesnaku a pomarančoch

Prvý máj, sme doma, nikto nás nepobozkal pod rozkvitnutou čerešňou.. Aspoň si niečo dobré uvaríme.

Kuracie prsia na cesnaku a pomarančoch

2 kuracie prsia
hladká múka
1 pomaranč - aj šťava, aj kôra
3-4 strúčiky cesnaku
soľ a čierne korenie
oregano
petržlenová vňať
olej

Kuracie prsia som nakrájala na plátky a jemne naklepala. Mäso som osolila a obalila v hladkej múke. Na rozohriatom oleji som opražila prelisovaný cesnak a pridala mäso. 

Opiekla som ho z obidvoch strán, potom som posypala petržlenovou vňaťou, oreganom a čiernym korením. Nechala som ešte chvíľu, posypala som kôrou z pomaranča a odložila do misky. 

Mäso som poliala pomarančovou šťavou a zakryla.

Ako prílohu som urobila americké zemiaky. Klasicky, zemiaky v šupke som umyla, narezala, posypala koreniacou zmesou na americké zemiaky, olejom a premiešala. Podliala som ich vodou a nechala piecť pri vysokej teplote (cca 220 stupňov) asi 45 minút.

Ďalšou prílohou bol mrkvovo-jablkovo-pomarančový šalát.

A hotovička:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára