nedeľa 7. júla 2013

vyzeráme: dalmatínci / the look: dalmatians

Kde bolo, tam bolo, 101 dalmatíncov.. Alebo jedny šaty.. :D Najradšej by som aj v lete ostala bledá, neopálená, vyhovuje mi to a moja pokožka si veľmi netyká so slnkom (asi mám aj nejakú alergiu :( ) Lenže je leto, teplo a v rukávoch a dlhých nohaviciach sa vydržať nedá, slnko nás hladí svojimi lúčmi, zvýrazňuje pehy na tvári a na ramenách. Och a urobila som "asi chybu", predsalen som si kúpila aj biely spodok plaviek :D
Once upon a time, 101 dalmatians.. Or one dress.. :D I would like to stay white, non-tanned, I kind of like it that way more and also my skin is not much of a Sun friend (I may have allergy :( ) But is summer, hot and it is almost impossible to live in a long sleeves and trousers. The Sun is caressing us with it's rays, highlighting our freckles on faces and shoulders. Oh, I kind of "made a mistake" by buying the white bottom of swimsuit :D
šaty, okuliare a kabelka H&M, sandále F&F / dress, sunglasses & handbag H&M, sandals F&F




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára