utorok 23. júla 2013

vyzeráme: pred dovolenkou / the look: before vacation

Minulá streda. Deň pred odletom. Tak som sa tešila, že už mi nič iné po rozume nechodilo (aj kvôli strachu z lietania, ale hlavne kvôli tomu, ako som sa tešila na moju Lenku ;) ) Baby ma ešte presvedčili skočiť po práci na 1-2 pivká, čo sa mi trošku nevyplatilo, nešiel mi nočák, tak som šla pešo. To by mi až tak nevadilo, ale mala som trochu strach (aj keď som mala náramok, ktorý ma chráni :D :D :D).
Last Wednesday. A day before flight. I was so excited, I could not think about anything else (well, also because of the fear from flight, but mostly because I was looking forward to see my Lenka ;) ) Girls persuaded me to go for a couple of beers after work. My bad was that a night bus didn't go, so I have to walk home. I wouldn't mind, but I was scared a bit (even if I hade a protecting bracelet :D :D :D).
top Camaieau, nohavice C&A, sandále topanky.sk, kabelka Egypt, náušnice Cropp Town, hodinky New Yorker / top Camaieau, trousers C&A, sandals topanky.sk, handbag Egypt, earrings Cropp Town, watches New Yorker


top Lindex (dúfam, že ma baby nezbijú, keď uvidia túto fotku :D / I hope girls won't hurt me when see this pic :D)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára