štvrtok 8. augusta 2013

varíme, pečieme: zas a znova cestoviny, bábovečky / cooking, baking: once again, pasta & fancybread muffins

Asi sú už všetky tie recepty s cestovinami otrepané, lebo cestoviny sa dajú skombinovať skoro s hocičím a je z toho aké-také jedlo. Tak ale možno niekoho inšpirujem práve tým svojím receptom :D :D :D A taktiež mi bolo povedané, že by som nemala teraz piecť, lebo všetci len pečú a z toho je vonku 38° C :D. V každom prípade, keď musím (piecť), tak musím (piecť). Je to také nutkanie a nemôžem si pomôcť.
I know there are sooooo many recipes for pasta, because you can combine pasta with almost everything an you have a meal. Anyway, I still can inspire somebody with my recipe :D :D :D And, it was said to me that I shouldn't bake now, because everybody's baking and that's why there is 38° C oustide :D. Anyway, when I have to (bake), I have to (bake). It's like impulse and I cannot control it.

Cestoviny s paradajkou a cuketou / Tomato & zucchini pasta

cestoviny
morčacie prsia
cuketa
paradajky
olivy
cesnak
olej
soľ a korenie

pasta
turkey breast
zucchini
tomatoes
olives
garlic
oil
salt & pepper

Cestoviny som uvarila podľa návodu.
Na oleji som opražila na rezance pokrájané morčacie prsia. Osolila a okorenila som a pridala som na plátky nakrájané 2-3 strúčiky cesnaku a pridala som na tenké kolieska nakrájanú cuketu, zakryla som a nechala podusiť.
I cook pasta according to directions.
I sliced ​​turkey breast and fried it on oil. I added salt & pepper and ​​chopped 2-3 cloves of garlic, then I added the chopped zucchini, covered the pan and let it boil for a while.

Po chvíli som pridala nakrájané paradajky a olivy, premiešala som a nechala dusiť ešte asi 10-15 minút.
I added chopped tomatoes and olives in a while, mixed it together and let boil for about 10-15 minutes.

Túto zmes som vmiešala k cestovinám.
I added this mixture into pasta.

Naservírované na "obed" do práce.
Served as a "lunch" for work.

Bábovečky / Fancybread muffins

3 vajcia
2 hrnčeky špaldovej múky
1 hrnček hnedého cukru
1/2 balíčka prášku do pečiva
1 vanilkový cukor
1 hrnček mlieka
1/2 hrnčeka oleja
kakao

3 eggs
2 cups of spelled flour
1 cup of brown sugar
1/2 package of baking powder
1 vanilla sugar
1 cup of milk
1/2 cup of oil
cocoa

Všetky ingrediencie okrem kakaa som zmiešala dokopy na stredne husté cesto. Asi 1/3 cesta som odliala do inej misky. Zo zvyšného cesta som lyžicou naplnila košíčky, každý asi do 1/2.
I mixed all the ingredients besides cocoa together to create a medium thick dough. I put about 1/3 of the dough into other bowl. I filled the cupcake-forms using tbsp with the rest of the dough, each just till the half.

Do 1/3 cesta, ktorú som odložila do inej misky, som pridala trochu kakaa.
I put a bit cocoa into the 1/3 of dough I put into another bowl.

Do stredu každého bieleho cesta v košíčku som naliala trochu hnedého cesta.
I poured a bit of a brown dough to the middle of the white dough.

Piekla som vo vopred vyhriatej rúre pri cca 180° C asi 30 minút (kým sa cesto nelepilo na špáratko).
I baked it in preheated oven in about 180° C for about 30 minutes (while the dough didn't stick on a toothpick).









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára