sobota 19. októbra 2013

varíme: čevabčiči, karí morka / cooking: ćevapi, curry turkey

Zase pekne zaostávam, prezerám si fotky a iba spomínam (a v hlave si stále hovorím: "Och, aj toto som varila? Veď to už bolo pekne dávno." :D). No nič, musím to napraviť. Dnes preto rovno dva recepty na hlavné jedlo.
I am bit late with posts again, I am watching pics and remembering (and keep saying in my head: "Ohh, did I cook this too? It was pretty long ago." :D). Well, I have to fix it. That's why there will be 2 recipes for main course.

Čevabčiči / Ćevapi

1/2 kg mletého mäsa (mix bravčové a hovädzie)
jarná cibuľka
cesnak
soľ a čierne mleté korenie
majoránka
sladká mletá paprika
1 vajce
chilli
olej na vyprážanie

1/2 kg minced meat (pork and beef mix)
spring onions
garlic
salt and ground black pepper
marjoram
sweet paprika
1 egg
chilli
oil for frying

Cibuľku a cesnak som rozmixovala najemno. Zmiešala som so všetkými ingredienciami a vytvárala malé valčeky.
I have onions and garlic finely pureed. I mixed all the ingredients and created small rollers.

Grilovaciu panvicu som rozohriala, jemne pretrela olejom a grilovala čevabčiči.
I heated up the grill pan, gently rubbed with oil and grilled ćevapi.

Ako prílohu som servírovala varené zemiaky s maslom a nakladané kyslé uhorky.
I served the cooked potatoes with butter and sour pickled cucumbers as sider.




Karí morka / Curry turkey

morčacie prsia
jarná cibuľka
karí
soľ a čierne korenie
olej
voda
(mrazená zelená a žltá fazuľka)

turkey breast
spring onions
curry
salt and pepper
oil
water
(frozen green and yellow beans)

Na oleji som opražila nakrájanú jarnú cibuľku. 
I roasted chopped spring onions on oil.

Pridala som na pásiky nakrájané morčacie prsia a nechala pražiť z každej strany. Osolila som, okorenila čiernym korením. 
I added sliced ​​turkey breast and let roast on all sides. Then I added salt and black pepper.

Po chvíli som pridala karí korenie a podliala vodou, nechala dusiť asi 30 minút. Nakoniec som pridala fazule a nechala dusiť ešte asi 15 minút. 
Podávala som s ryžou.
I added curry after a while and also water, let it boil for about 30 minutes. Finally I added beans and let it boil for another 15 minutes.
I served it with rice.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára