streda 13. novembra 2013

vyzeráme: ako nosiť čiernu #2 / the look: how to wear black #2

Už od piatku som doma. "Doma", myslím doma v Poprade. A to od piatku do piatku. Prečo? Tohto roku som nebola nikde na dovolenke (ak nerátam predĺžený víkend v Dubline ;) ) a dostala som príkazom, že dovolenku si vybrať musím, tak som si vybrala. Domov, sladký domov. Čerstvý vzduch (moje pľúca si stále nevedia poriadne zvyknúť), to ticho, pokoj, žiadny ruch. Včera večer, keď som si líhala do postele, na chvíľu som sa započúvala do vonkajších zvukov. A čo som počula? Úplne, ale úplne nič. Niet divu, že sa mi dnes nechcelo vyhrabať z postele.
I am home since Friday. And by "home", I mean home in Poprad. From Friday till Friday. Why? I haven't been anywhere on vacation this year (if I don't count prolongated weekend in Dublin ;) ) and I had to take a vacation, so I am doing it now. Home, sweet home. Fresh air (my lungs still cannot settle into), quiet, piece, no bustle. When I lied down in bed last night, I listened to sounds outsite for a while. And what I heard? Completely, but absolutely nothing. No wonder that I did not want to dig out of bed this morning.


šaty Terranova, legíny trh, bolerko second hand, topánky F&F, ponožky Poľsko / dress Terranova, leggins market, bolero second hand, shoes F&F, socks from Poland




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára