utorok 17. decembra 2013

pečieme: meninové malinovo-čokoládové muffiny / baking: namesday's raspberry-chocolate muffins

Meniny som mala už skoro pred mesiacom, no k tomuto receptu som sa dostala až teraz. O to viac sa teším, lebo muffiny sú to jednoduché, boli skvelé a priniesli mi meninové šťastie :D
I had my namesday almost a month ago, but I didn't have time to post this recipe till now. But the more I am pleased, because those muffins are easy, were great and brought me some namesday luck :D


Malinovo-čokoládové muffiny / Raspberry-chocolate muffins

2 vajcia
2 hrnčeky hladkej špaldovej múky
1/2 hrnčeka hnedého cukru
1 hrnček mlieka
1/2 hrnčeka oleja
1/2 prášku do pečiva
1 vanilkový cukor
nastrúhaná čokoláda
rozdrvené mrazené maliny

citrónová šťava a práškový cukor na polevu

2 eggs
2 cups plain spelled flour
1/2 cup brown sugar
1 cup milk
1/2 cup oil
half of baking powder
1 vanilla sugar
grated chocolate
crushed frozen raspberries

lemon juice and powdered sugar for icing

Všetky suroviny som zmiešala v miske.
I mixed all ingredients in bowl.


Papierové košíčky som naukladala do formičiek na pečenie a naplnila som ich do cca 1 cm od vrchu.
I stacked paper cups into tin for baking and fill them into approximately 1 cm under the top.

Piekla som cca 30 minút vo vyhriatej rúre pri teplote 180° C.
I baked muffins approx. 30 minutes in preheated oven in 180° C.

Medzitým som zmiešala práškový cukor s citrónovou šťavou. 
Meanwhile, I mixed powdered sugar with lemon juice.

Polevu som liala na vychladnuté muffiny (poleva bola pririedka, stekala z muffinov :D).
I spread the icing on the top of cool muffins (the icing was bit thin. it poured off the muffins :D).






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára