utorok 14. januára 2014

pečieme: broskyňové ruže / baking: peach roses

Často si prezerám na nete kadejaké obrázky, stránky s kreatívnymi nápadmi a tak podobne. Minule som kdesi natrafila na taký obrázok. Vyzeralo to celkom jednoducho a zároveň pekne, tak som sa rozhodla, že to vyskúšam. A výsledok bol naozaj jednoduchý, pekný a taktiež dobre chutil (dokonca mi bolo povedané, že sú to jedny z mojich najlepších koláčikov ;))
I am often browsing pictures and sites with creative ideas and so. I found a picture one day. It looked very simple and very nice as well, so I decided to try it by myself. And the result was really simple, nice looking and well tasting (I was also told those cookies were one of my best ;))


Broskyňové ruže / Peach roses

lístkové cesto
zavárané broskyne
vajce na potretie
múka na posypanie dosky

pastry
canned peaches
egg
flour for sprinkling board

Broskyne som nakrájala na plátky.
I sliced peaches.

Cesto som natenko rozvaľkala na pomúčenej doske. Nakrájala som ho na cca 3cm široké pásiky. Na každý pásik som naukladala broskyne a zarolovala som.
I rolled dough thinly on a floured board. I sliced ​​it into 3cm wide strips. I put peaches on each strip and rolled.


Vzniknuté "ružičky" som uložila broskyňami hore do papierových košíčkov na muffiny.
I put those "roses" peaches up into paper muffin cups.


Potrela som rozšľahaným vajcom. Piekla som vo vyhriatej rúre (180°C) asi 40 minút.
I have covered top of each rose with beaten egg. I baked roses in preheated oven (180°C) for about 40 minutes.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára