štvrtok 16. januára 2014

vyzeráme: keď sa zaháňa depresia / the look: when fighting off depression

Aký je liek skoro každej ženy na zahnanie depresie, úzkosti, zlej nálady, starostí, neúspechu, samoty a všetkého zlého? Nakupovanie. Tieto šaty ma v nedeľu "vyliečili" z tej mojej (a ešte jedny topánky k tomu, ale o tom sa nebudeme rozkrikovať :D)
Samozrejme, nebudem pripisovať všetky zásluhy na mojej liečbe iba nákupom, nebyť mojej milovanej sestričky neviem, neviem. Som rada, že Ťa mám. Ďakujem!
What is almost each woman's medicine to fight off depression, anxiety, bad mood, worries, failure, loneliness and everything bad? Shopping. This dress "cured" my depression this Sunday (with one pair of shoes as well, but we don't need to tell everyone :D)
Of course, I won't give credit just to shopping. If I don't have my beloved sister, I don't know what might have happened. I am very glad I have You. Thank you!




šaty F&F, opasok od mamky, legíny trh, čižmy topankovo.sk, kabelka, okuliare a šál H&M, bunda Jennyfer, bižutéria darček / dress F&F, belt from mom, leggins market, boots topankovo.sk, handbag & sunglasses & scarf H&M, jacket Jennyfer, bijou gift






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára