nedeľa 9. marca 2014

pečieme: rýchle zapekané plenené žemle / baking: quick baked filled buns

Práve pečiem tortu pre niekoho tajného :D Kým sa mi upečie korpus, hodím sem jeden rýchly fajnový receptík. Našla som ho na internete, nepamätám si už presne kde, tak sa autorovi vopred ospravedlňujem za "plagiátorstvo" ;)
I am just baking a cake for somebody secret :D And while it is in the oven, I put here one quick good recipe. I found it on the internet, but I forgot where exactly, so I apologize to the author in advance for "plagiarism" ;)

Rýchle zapekané plnené žemle / Quick baked filled buns

Potrebovala som:
žemle (4ks)
maslo
paradajky
paprika
šampiňóny
syr
šunka
cibuľa
vajcia (toľko, koľko žemlí - čiže 4)
soľ
rôzne korenie podľa chuti - čierne korenie, tymian, koriander...

prípadne aj ďalšie ingrediencie podľa chuti

I needed: 
buns (4 pieces)
butter 
tomatoes 
pepper 
mushrooms 
cheese 
ham 
onion 
eggs (as many buns - my case 4) 
salt 
various spices - black pepper, thyme, coriander...

other ingredients up to taste

Vrch žemlí som odrezala, vnútro vydlabala, snažila som sa neporušiť žemle po stranách.
I cut off tops of buns, scooped insides, and I tried not to make any holes in buns sides.

Žemle som vymastila maslom, osolila, okorenila.
I put some butter into buns, salted and spiced.

Ingrediencie som nakrájala na malé kúsky a premiešala. 
I cut all ingredients into small pieces and mixed it together.

Naplnila som žemle.
I filled the buns with the mixture.

Na každú žemľu som rozbila vajíčko.
I put an egg on the top of each bun.

Dala som piecť do vopred vyhriatej rúry (cca 180°C) na 10-12 minút.
I put it into preheated oven (approx. 180°C) for about 10-12 minutes.

Zakryla som alobalom a piekla ešte 20-25 minút.
I covered it with baking foil and baked another 20-25 minutes.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára